3 Ocak 2018 Çarşamba

Kördüğüm 4 Ocak 2018

Tapasya eline geçej-n kozu iyi değerlendirmek için Veer ile yemeğe gitmek istediğini bunu da İşça nın yapacağını söyler. Tapasya Veer benim kaderimdi sen yine de onu benim elimden almaya çalıştın diyerek İşça ya kızmaktadır.
Kördüğüm 151.Bölüm izle 4 Ocak 2018 Perşembe Tek Parça, Kördüğüm son bölüm full hd izle, Kördüğüm 151.bölüm indirmeden izle, Kördüğüm yeni bölümü canlı izle, Kördüğüm dizisi 151.bölümü 4 ocak 2018 günü kanal 7 ekranlarından sonra burada tek parça olarak sizlerle.
İşça da asıl benim kaderimdi. Sen onun yanında yokken ben ordaydım diyerek Veer’e sahip çıkar.
Kördüğüm izle
Tapasya Veer ile akşam yemeği ayarlamazsa İşça’yı gammazlıyacaktır. İşça bunu yapamayacağını söyler. Bu sırada Veer gelir ve ne konuştuklarını sorar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder