1 Ocak 2018 Pazartesi

Beni Affet 1 Ocak 2018 Son Bölüm izle

Kendisini Feride’ye affettirmeye kararlı olan Yaman yaşananların önceden planlandığını Ferideye kanıtlamak için harekete geçer. Yaman ile konuşmak isteyen Cansu’yu Asiye evden kovmaya çalışır. Bu sırada eve gelen Yaman’ın ne tepki vereceği merak konusudur. Zühre Cüneyt’in hastalığında şüphelenir ve Osman’la konuşur. Osman bunu açıklamaya kavuşturmak adına Zühre’ye ilginç bir teklifte bulunur.
Beni Affet 1288.Bölüm izle 1 Ocak 2018 Pazartesi Tek Parça, Beni affet son bölüm full hd izle, beni affet 1288.bölüm indirmeden izle, beni affet yeni bölümü canlı izle, beni affet dizisi 1288.bölümü 1 ocak 2018 günü star tv ekranlarından sonra burada tek parça olarak sizlerle.
Evlerini kendisine kalan miras ile kurtaran Zeynep için Ateş bir sürpriz planlar. Zeynep ise Pınar’ı alarak başsağlığına amcasına gitmek ister. Pınar para ile ilgili gerçeği Zeynep’in öğrenmesi konusunda gerginlik yaşamaktadır.
Beni Affet Son Bölüm izle
Plan yapmaktan bir türlü vazgeçmeyen Toprak Zeynep ve Pınar’ın arasını açar.Bu sırada Şahin artan ağrıları nedeniyle gittiği doktordan kötü bir haber alacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder