5 Ocak 2018 Cuma

Beni Affet 1293.Bölüm 6 Ocak 2018

Cansu herşeyi gazetecilere anlatırım tehdidi ile Feridenin ve Yamanın canı oldukça sıkılmıştır. Feride Yamanın tavırlarından sonra Yamanın kendinden vazgeçmek üzere olduğunu hisstmeye başlar. Ve asıl soru akıllara gelir, Yaman Cansuya doğru yaklaşırken Feride ise eski aşkına mı geri dönecek.. Bu soru bir yana asıl olay annede bitmektedir.
Beni Affet 1293.Bölüm izle 6 Ocak 2018 Cumartesi Tek Parça, Beni affet son bölüm full hd izle, beni affet 1293.bölüm indirmeden izle, beni affet yeni bölümü canlı izle, beni affet dizisi 1293.bölümü 6 ocak 2018 günü star tv ekranlarından sonra burada tek parça olarak sizlerle.
Peki önceki bölümlerde neler olmuştu kısaca göz atalım: Cansu’nun Yaman’ın evinde kaldığını öğrenen Feride onun hamile olduğundan habersizdir, ancak yine de Yaman ve Cansu hakkında bazı çıkarımlarda bulunur.
Beni Affet Son Bölüm izle
Feride’yi yeniden kazanmak için elinden geleni yapan Yaman artık iyice kararsızlığa düşmüş Feride hakkında ısrarcı olmaktan bıkmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder