8 Ocak 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 10.Bölüm izle

8 Ocak Salı akşamı ATV ekranlarında olacak olan Benim İçin Üzülme dizisi 10. Bölümde ortaya çıkacak olan Nermin, Harun'dan bunu bir sır olarak saklamasını isteyecektir. Her şeyi öğrenecek olan Davut, olaya anlayışla yaklaşmayı deneyecektir. Benim İçin Üzülme 10.Bölüm izle Buke'nin mutluluğu için doğru adımlar atmaya çalışacak olan Davut alacağı kararla Niyazi'yi üzecektir. Buke'yi kaybetmek istemeyecek olan Niyazi, Enver'den yardım alarak önemli bir adım atacaktır. Buke ile Niyazi kavuşmak istedikçe Emine ve Nermin'in planları onların önünde koca bir duvar olarak dikilecektir. Benim İçin Üzülme izle Dizinin önceki bölümünde ise bir ceset bulunmuş ve Sinan ile Niyazi de teşhis için çağırılmıştı. Davut, Hopa'ya gelme kararı almıştı. Bu karar Buke ve Niyazi için yeni bir sıkıntıya yol açmıştı. Bunun üzerine Melahat ve Enver, Davut'a gerçekleri nasıl anlatacakları konusunda büyük bir şaşkınlık yaşamıştı. Irmak, sürpriz bir ziyarette bulunarak kötü olayların başlamasına yol açmıştı. Harun, uzaklara gitme kararı almıştı. Resul ise işlerinin kötüye gideceğinden dolayı, Harun'un bu kararından dolayı rahatsızlık duymuştu. Benim İçin Üzülme, 8 Ocak Salı akşamı 10. Bölümüyle sizlerle olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder