7 Ocak 2013 Pazartesi

Beni Affet 279.Bölüm izle

Kemal ve Bahar Handan’ın kendilerine oynadığı oyundan habersiz evliliklerini kutlarken, Kemal’in Bahar için şirket hisselerini sattığını öğrenen Osman Kozan bu mutluluğu yerle bir eder. Diğer yandan Kemal’in hisseleri satın alan sürpriz ismin Kozanları yerle bir edecek bir planı vardır. Beni Affet 279.Bölüm izle Cüneyt’in Eylül’le oynadığı mutluluk oyununa şahit olan Feride yıkılmıştır. Olan bitene rağmen Cüneyt’in bu aşktan vazgeçtiğine inanmak istemeyen Feride Tunç’un söyledikleriyle sarsılır. Beni Affet izle Umut annesi Sevgi’nin hayatında bir adam olduğundan şüphelenmeye başlamıştır. Şahin’i çocuklarından uzak tutmaya çalışan Sevgi Umut’un şüphelerinden habersizdir. Gerçeğe adım adım yaklaşmakta olan Umut bu işin peşini bırakmamakta kararlıdır. Ferman’ın hayatındaki kadının Kader olmadığını anlayan Handan Yıldız’a gerçekleri ispat etmek için Ferman’ın peşine düşer. Derya’yla buluşmaya giden Ferman’ı takip eden Handan’ın öğrendikleri Yıldız’ı yerle bir eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder